- Kattunge

Jag va då i Axvall igår och söp, jaa jag söp ta mej fan skallen av mej ! Vilket jag har velat göra väldigt länge :) Lille Alex var oxå med, inge kul att åka själv, pinsamt :P
Dock har det vart 2 hemska veckor det senaste så kom det en liten ungjävel som sa rätt snälla saker först men sen kom svinet fram ! Så jaa, jag bröt faktiskt ihop lite igår inför folk på skolan .
Men jag orkar inte bry mej . Hade rätt kul faktiskt !
Träffa en liten katt när jag väntade med mamma, jätte söt . När jag kom hem så åt jag lite och sen gick jag och la mej vid halv5 .
Kanske lägger inte lite bilder sen, men jag vet inte .

Idag ska jag inte göra något faktiskt . Blir rätt lugnt . Skulle ju dratt ut idag och supit Vilhelm under bordet, men jag pratade med honom igår kväll, eller skällde lite :P för han var i Hova så vi fick ta det nästa helg om jag inte ville komma till Mariestad .

Så ligger det till små barn .

Några kommentarer om min nya gaddning då ?

Smell you later

Kommentarer
Postat av: marie

Göör snygg!



2011-03-27 @ 09:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0