- Lamm

Bloggar endast för att Sandra ville det ;P dock inte med bilder ! Möhö Ska börja använda kameran mer !

Kan väl inte påstå att det har hänt något intressant det senaste, rätt dött fan .
Drog hem från skolan idag, feber igen, skulle nog vart hemma en dag till förra veckan :/ men det är fan inge kul hemma, usch .
Får väl se vad som händer i helgen, hoppas på besök men det brukar skita sej :/ men det vill jag verkligen inte att det ska göra i helgen ! Nee fyfan .

Hm, vad har jag gjort det senaste som jag inte berättat ?
Juste, har sovit pissedåligt dom senaste nätterna . Kan bero på att jag fortfarande är sjuk, fast jag ligger och funderar förbannat mycket med !
Inte bra att tänka för mycket :/
Har även lärt Vilhelm några nya ord, eller istället för att säga skitdåligt så säger man pissedåligt . Jaa, här ska vi va redigt jävla bonniga !

Men det va la helvetets jävla skit piss ! Kan inte slänga upp ett youtube klipp :/
Länken: http://www.youtube.com/watch?v=RR3EjBwkT44&feature=related

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0