- Noshörning

Just nu ligger jag sjuk :/ ont i halsen, huvudvärk, feber och ont i hela jävla kroppen !
Sen i lördags eftermiddag har jag har bara legat i sängen och glott film och serier :/ inte så jävla roligt men jag orkar inte göra så mycket annat .
Inte alls kul att vara hemma ! Skulle hellre vara i skolan faktiskt :O
Skulle vart med Marie i lördags men var tvungen att säga att det inte gick :( vill vara pigg när jag träffar henne ! Inte va febrig och nerdankad :/ 
Jävla skit 

Jag har ett litet problem . Vad ska man välja ?
- Trygghet, dock med massa bråk, inget gemensamt
- Dåliga vanor, men massor gemensamt, har svin roligt
Vafan !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0