- Panter

Idag såg jag en pratande korumpa, det ni !

Jag stör mej så på att folk säger AxEvallA ! Det heter Axvall, inte nåt jävla e eller a, helvete då !
Seriöst, lär er prata ! Jag har bott i Axvall i 18år, jag vet hur man uttalar det faktiskt .
Fast folk stör sej på att jag har vääääldigt många olika dialekter XD men kan inte hjäpa det :P Ibland är jag Örebroare, Göteborgare, Norrläning, Dalarna, Skåning jaa från hela Sverige :P
Men det är så kul med dialekter, Norrlands dialekt är fan as skön ! Här nere pratar vi ju bonne som fan ! Tidaholm är nog värsta eller Tiahölm som vi säger här XD

Bara skolan idag, eller hade ett litet möte med ! Det gick jätte bra :) Alla lärare var nöjda med mej, då blev man fan inte ledsen när man fick höra det !
När jag kom hem så tjocka jag i mej massa mat :P As hungrig ! Blir så när man inte äter på dagarna i skolan .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0