- Skorpion

Idag vart det skola, igår med :) Redigt nice att komma bort hemifrån faktiskt, klarar knappt av att vara hemma längre .
Va en rätt soft dag, fick sluta 40minuter tidigare :P så jag och Alexander hann med 11.50 bussen ^^
Mor min hämta mej vid busstationen så åkte vi och hämta ut mina nya töjningar :) 2tunnlar blev det, en 5a och en 10a, 5mm och 10mm alltså . Sen blev det allt en sväng till systemet ! Mumma :]
Vet inte riktigt vad som händer denna fredag, blev ju inte som jag hoppades på ännu en gång . Förvånad jag blev (not) Får väl se .
Blir väl film eller tv-spel och ett antal öl, ser ingen anledning till att va nykter när jag ändå inte ska göra något :)

Är lite små irreterad för min dator är här uppe för pappa skulle bränna ut filmer, så jag måste sitta vid gamla Åke . Jaa, jag säger Åke för alla andra säger gamla Bettan .
Men då kunde allt Bengt bränna ut mina älskade Star Wars filmer, eller episodern 4,5 och 6 . Dom bästa :D
Får väl se vad som händer imorgon, kommer väl inte hända så jätte mycket antar jag . Systemet får vi troligtvis åka till för jag lär ha druckit upp mina vid 8-9 tiden . Yes, lyckad man är !

Hur i helvete ska jag göra nu då ? Hatar detta

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0