- Snö leopard

Jag har inte bloggat på ett tag kom jag på, men jag har faktiskt inte haft någon ork till detta .
70% av min vakna tid så är jag i skolan, helt död när jag kommer hem, riktigt tråkigt faktiskt ! 

Har ju då tatuerat mej :) i tisdags . Caroline följde med, hon pratar ju så mycket så jag kunde koncentrera mej på det istället för smärtan i mitt ben .
Men den blev jätte bra :) Ska lägga upp bild sen ikväll tänkte jag, orkar inte göra det nu och jag måste snart dra till skolan .

Är inte alls taggad att gå i skolan längre, rätt jävla trött på det . Ibland är det som ett dagis, riktigt irreterande faktiskt .

Men som sagt, kommer en bild sen !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0