- What are you waitin' for ?

Jag vill skjuta skallen av mej
Veckan som har gått har inte vart trevlig alls, har fått panik här hemma för jag inte vill bo här längre .
Har velat skjuta mej i skallen varenda dag . Vill ha mitt egna liv, mitt egna hem, ett privatliv ! Bara kunna göra va fan jag vill utan att någon stör sej på det .
Visst, jag gör va jag vill väldigt ofta . Men det är irreterande när människor blir sura för det och blir griniga på mej .
Jag måste få vara den jag är, skaffa ett eget liv .
Har kollat på lägenheter lite överallt, men jag får inga pengar i sommar så ingen ide att jag ens kollar för jag kommer inte ha råd att betala den i sommar .


Detta kommer nog bli dom längsta månaderna i mitt liv .
Den enda bra saken som har hänt i år kommer försvinna i 2-3 månader . Det va som en käft smäll när jag fick reda på det, när jag väl va rätt glad så "fuck you !"
Vill verkligen inte detta, vill inte att det ska försvinna så länge !
Visst, nu tänker säkert nån dumfan att 2-3 månader inte är så länge . Joo, när man väntar på att något ska komma tillbaka så är det förbannat länge !
Jag viste ju att det skulle komma förr eller senare, men vill inte att det skulle hända nu . Skulle väl inte tycka det va så kul sen heller, men vafan ! Inte nu !

Ne, jag kommer ju troligtvis inte va så jätte glad och fokuserad nästa vecka .
Men det får folk faktiskt leva med .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0