- Why ?

Ett antal års slöseri med tid
Har kommit på att läsa till ekonom är slöseri med tid för jag kommer aldrig kunna få ett jobb som det iallafall, pågrund av mina tatueringar .
Eller endel av dom sitter på fel ställe och en av dom har väl inte den bästa texten .
Varför slösar jag bort min tid på att göra något som endå aldrig kommer bli klart ? Varför pinar jag igenom skolan för att försöka bli något jag aldrig kommer kunna jobba med !?
VA I HELVETE HÅLLER JAG PÅ MED !?

2 Hemska veckor
Dom senaste veckorna har vart ett helvete, bråk, sömnlösa nätter, ångest och deppig .
Jag tänker alldeles för mycket, jag gör mycket som jag inte ska göra, sånt jag inte vet hur man slutar med . När man frågar om hjälp så får får man inget svar . 
Dessa veckor har fått mej att gå tillbaka till mina gamla vanor igen, dom dåliga . Försöker att få bort dom så gott jag kan, och snart är dom borta hoppas jag .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0