- Blonde moment

Hm, uttråkad
Nu har jag nästan fått för mej att blondera mej faktiskt, tröttnar på att se likadan ut hela tiden .
Men det förstör håret så in i helvete :/ Har ju vart brunett i 1½ år nu faktiskt, rätt ovanligt att jag har samma hårfärg så länge .
Jävligt länge sen jag hade min orginal hårfärg :P Har färgat det i 8-9 år, inte bra alls !
Kommentarer om detta ?


För er som inte vet så är jag född blond, men sen blev det mörkblont för mor min är mörk och far min är blond .
Jag ser mej själv som en dum blondin faktiskt, fattar inte blondinskämt och jag är rätt trög ibland .
Dom töntigaste skämten skrattar jag åt så jag gråter . Mjaa
Jag har många "blonde moments" om vi säger så ;)

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0