- Chaos in my head

Kramper i magen, huvudvärk, illamående och klump i halsen
Detta är vad jag känner just nu, har vart såhär i ett antal timmar nu . Det är inte trevligt alls, speciellt inte på natten då man vet att man måste sova för det är skola imorgon .
Men får väl se hur det blir med skolan, denna jävla ångest och paniken förstör mej helt . Vet inte hur jag ska kunna bli av med den !? Lite hjälp kanske ?

Jag vill slippa dessa känslor, bara få vara glad .
När jag väl kopplar bort all skit så händer det alltid något som påminner mej igen . HATAR DET !
Är utmattad av all jävla skit, trött hela tiden . Sover aldrig bra längre, oavsett med eller utan tabletter . Klarar inte av sånt här mer .
Jag behöver sömn, lugn och ro .

Längtar tills i sommar då jag är husvakt en vecka, tänker bo där en vecka för att slippa vara hemma mitt i all skit . Klarar inte av det längre .


Smell you later

Kommentarer
Postat av: Sandra

Utan dig i skolan känns det som hela skolan ska gå under, för du är F*cking underbar alla j*vla stunder! <3

2011-05-23 @ 18:15:36
URL: http://sandrakafka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0