- Drake

Det var en mycket trevlig dag på Ullared :) Ca 1600kr fattigare :P Illa ! Men det kommer jag nog överleva, hoppas jag :O
Detta köpte jag:
- 2 Par kallingar
- 1 Par boxer att sova i
- Pyjamasbyxor
- Tjöja
- Klocka
- 2 Linnen (Sex pistols/Ozzy Osbourne)
- Ozzy Osbournes bok (Jag är Ozzy)
- 2 Ramar (en till min mor)
- En bok till min syster
- Ett sadel skydd till min far till hans cykel
- En tavla
- Cornelis filmen
Tror det var allt (?)
Gick in på skokanonen och köpte ett par svin snygga converse ! Blev helt kär i dom :) 480kr gick bort där :P
Vi åt på Burger King, mumma :] Bjöd Micheal och Magnus på det, fan va snäll jag är !
Var även inne på sexshopen, inte så speciellt faktiskt :P Men lite kul ändå !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0