- Forever alone

Vad gör jag för fel ? Varför får jag inget svar ? Om människan inte vill träffa mej varför inte bara säga det ? Är det så svårt ?

Har väntat flera veckor på att få träffa honom igen men nu när han är tillbaka så får jag inget svar, varken på msn, sms eller på facebook .
Orkar inte försöka längre, hatar att få känslor för människor . Det går bara åt helvete iallafall .
Ska sluta få känslor för killar, trycka ner dom så långt som möjligt och bara skaffa vänner . Känns som om det är bättre faktiskt .

Jag sabbar verkligen allt när det gäller killar, jag är tydligen en hemsk människa som man inte kan gilla .
Folk bara säger sånt sen kommer dom på vad jag är för människa så skiter dom i en sen .
Förstörde allt med muppen och nu med han, vafan ska jag göra ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0