- Gerbil

Har inte gjort allt för mycket idag, försökt få tag i ungdomsmottagningen för att skaffa p-piller så jag slipper mensvärk, duschat för jag luktade vidrigt, långpromenad med Sebastian och så har jag pratat med underbara Sandra ! :D
Gjorde klart sifo undersökningen jag fick med :P det tog 2 dagar, fyfan vad mycket frågot ! BLÄ !
Men det har väl vart en rätt soft dag iallafall förutom mensvärk :P det är inte nice alls .
Sa till min far att killar har tur som slipper mensvärk och då säger han: "Men vi har ju skäggväxt" Då klappa jag nästan till honom :P

Imorgon ska jag handla, måste ha schampoo för min syster tar mitt och använder typ ½flaska varje gång . Mjaa, lite små irreterande faktiskt ! Speciellt för det är inga små flaskor, idiot . Ska nog städa mitt rum med, det behövs fan .
Kanske skulle ta och handla på morgonen så kan jag panta med ? Hm mjaa, skulle va rätt nice

Usch vad jag saknar denna glädjen du ger mej 

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0