- Geting

Skolan idag bara, har inte gjort något mer vettigt faktiskt . Eller jag gjorde inget vettigt där heller
Sitter mest där och glor just nu, det är bara 2½ vecka kvar tills det är sommarlov .
När jag kom hem så åt jag mat sen gick jag och la mej, as trött . Imorgon blir det väll inte bättre för då är det lång dag, lektioner nonstop ! Inte kul
På fredag är det teater så då slipper man skolan, inte fel alls ! Fredagkväll blir det väll att dra till Axvall för att dricka lite, kanske grilla (?) Jag och Lenita pratade om detta, men får väl se

Annars händer det nog inget mer i veckan

Går bara till skolan för jag vill träffa dom människorna som inte kommer tillbaka nästa termin och dom jag inte kommer få träffa på hela sommaren .
Dessa människor träffar jag minst 5 dagar i veckan och endel av dom har en stor plats i mitt hjärta redan efter ett par månader och snart kommer endel av dom försvinna .
Detta är något jag hatar något så in i helvete, saknaden kommer vara så otroligt stor
Ingen person är den andre lik, alla är så speciella där ute och jag älskar det !
Jag längtar extremt mycket till sommarlov men ändå inte för jag kommer inte få träffa dessa människor

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0