- Gorilla

Igår blev det ingen skola för jag hade feber och hostade som fan :/ Har fortfarande feber men hostan har lugnat ner sej :) Härligt !
Det va väl en lugn dag i skolan antar jag, började planera vad vi ska göra på linjedagen nästa onsdag . Det blir nog fan Liseberg ! Fyfan va roligt :D Men får se om vi får tag i någon buss annars vet jag inte vad vi ska göra

Kunde inte sova inatt :/ Fick en ångestattack så jag fick springa in i badrummet och spy :( Det va riktigt länge sen jag spydde för jag hade sån ångest ! Usch, hatar det .
Har vart livrädd för att spy i skolan :/ Men det är ju för ångesten och inte magsjuka ! Tack och lov för det .

Juste ! Jag ska flytta i höst, kommer troligtvis vara kvar i Skara men man vet aldrig
Klarar inte av att bo hemma längre :/ Alldeles för mycket bråk och min ångest har blivit värre än va den varit på länge . Ångestattack ca 1 gång i veckan, usch . Så jävla jobbigt

Det var allt för mej gott folk !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0