- Gråvarg

Jag är fortfarande helt död från gårdagen, blev inte mycket sömn alls den dagen . Vaknade halv9 idag, inte det roligaste :P Men jag somna reedigt gött efter maten
Nu sitter jag och kollar på Trassel igen, jätte gullig film . Får allt lite tårar i ögonen när jag kollar på den ! Men den är rolig med så helt klart värt att se !
Har inte gjort allt för mycket, mest degat :P Vart en mycket lugn dag, skönt faktiskt ! Ska inte göra mycket mer imorgon heller, blir bingolotto på kvällen igen, yeees jag är gammal .

Blir väl inte mycket i veckan heller, har bestämmt mej för att gå ut och gå med min lille korv varje dag :) Min late lille korv ^^
Kan va bra att röra på fläsket lite känner jag, har inte mycket annat att göra heller .

Mina tankar är hos en enda person hela tiden, det är den som gör mej glad utan anledning, den som bara behöver titta på mej för att jag ska börja le och den som gör mej varm inombords .
Även fast jag har träffat honom flera gånger så blir jag alltid lika nervös innan jag ska få träffa honom igen .


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0