- Järv

Det var skolavslutning idag :) Riktigt skönt och lite små tråkigt . Jätte skönt att slippa skolan men riktigt tråkigt att inte alla kommer va kvar nästa termin :/
Men nej, det blev inga tårar från min sida denna dagen . Jag har vart mycket mycket övertrött idag :P Vart vaken sen kl 5 ! Så blir det när man inte kan sova, hm .
Ska försöka sova lite efter maten tänkte jag, skulle va reeeedigt nice !
Har faktiskt ett intyg på att jag har klarat av en termin så då kan jag bevisa att jag har klarat det !

Blir nog film ikväll skulle jag tro, orkar fan inte göra något iallafall :P Svin trött, men får väl skylla mej själv antar jag :P
Mjaa, det va väl allt för mej ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0