- Mammut/Papput

Inte den roligaste dagen, en film som var 2½ timme lång och så blev jag kallad fet på bussen hem .
Så jag har väl inte det bästa självförtroendet just nu, men han tyckte ju att det va roligt iallafall !

Imorgon får jag gå upp halv7 för att åka till skolan halv8, måste va där innan 8 för bussen drar iväg mot Ullared då ! :D
Jävlar va nice det ska bli :) Ska försöka hitta kläder ! Då kan jag rensa gaderoben sen i helgen :)
Måste ha:
- Shorts
- Tröjor
- Kallingar
- T-shirts
- Strumpor
- BH
- Skjortor
Tror det var det iallafall, får ju se imorgon då :) Har fått beställning från Bengt-Åke och min syster, får väl se om jag kommer ihåg något ! Tveksamt ;P
Måste ju självklart köpa leksak till Sebastian med för jag är borta hela tiden, mjaa min lille kille saknar mej på dagarna :/ Saknar honom med !
Hatar att va i skolan, mycket bättre att morgonmysa med honom varje dag :)

Btw, fick mina t-shirtar idag :D Ska tvätta dom så jag kan använda dom sen :) Blev så glad så !



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0