- Neverending story

7 år och fortfarande kvar
Jag blev kär på riktigt för första gången för ca 7 år sen och jag har fortfarande känslor kvar för denna pojken .
Det är något riktigt speciellt med honom, kan verklligen inte sätta fingret på det . Känner en trygghet hos honom som jag aldrig kännt med någon annan kille .
Jag har träffat andra killar efter honom som jag har tyckt om, men ingen som honom .
Även fast vi bråkar nästan hela tiden så kan jag inte sluta tycka om honom, han har gjort mej ledsen flera gånger om men ändå finns mina känslor kvar .
Jag saknar honom så mycket att det gör ont i mej

Jag har aldrig trott att jag har kunnat tycka om någon så mycket men efter förra hösten så bevisade mina känslor för mej att jag kunde det .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0