- New Home Wanted

Sakta försvinnen mitt leende
Somnade lite förut efter jag hade slängt i mej lite mat, vakna av ett jävla liv en trappa upp (fortfarande i våran lägenhet)
Min syster fick ett spel för hon inte fick en kanin, tänk er detta: Hon är 17 år och får ett hel spel för att hon inte får en kanin . Man kan tro att hon är 4 år .
Hon slog sönder tavlor och saker i hennes rum, hon slog mamma så mamma fick lägga sej på henne för att hon skulle lugna ner sej .
Det tog ett tag innan det blev tyst och lugnt, dock är det fortfarande spänt här hemma .
När pappa kom hem så fick jag skit för att min syster inte vågar prata honom när jag försökte förklara det jag såg .

Jag vill inte vara kvar här längre, hade jag kunnat så skulle jag flyttat hemifrån för länge sen .
Min glädje finns snart inte kvar, finns inget att vara glad över när jag bor i detta helvete .
Måste gå på äggskal för att inte säga eller göra något hon tycker är fel så hon får ett utbrott . Hela familjen påverkas av detta vilket vi har sagt till henne men hon är så ego så hon lyssnar inte, det går in i ett öra och ut i det andra .

Jag klarar inte av detta mer, snart är jag en levande zoombie .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0