- Nyckelpiga

Idag var det sista mattelektionen för denna terminen :/ Tråkigt faktiskt säger mattenörden själv (jag)
Tog inte lång tid innan jag satt hemma och plugga lite ;) Det är ju så roligt ! Dock sa min matte lärare till mej att jag skulle ta det lugnt med matten för jag har ju en termin kvar, men nu är det så att plugga matte gör så jag slappnar av :P
Så det har hänt några gånger att jag sitter uppe på natten och pluggar för jag kan inte sova :P

Snart är det skolavslutning :/ både skönt och tråkigt, kommer bli underbart att slippa skolan och endel människor men det kommer bli så jävla tråkigt att inte få träffa dom där speciella människorna som man träffar varje dag och får en att skratta :/

Sandra är nog en av dom jag kommer sakna mest, vilken jävla underbar person ! Det finns verkligen ingen som henne ! Varje dag när jag ser henne blir jag glad :)
Det är alltid segt att gå upp och sen dra till skolan, men när man träffar henne på morgonen så är inte skolan så jobbig längre . Hon gör det mycket bättre !
UNDERBARA MÄNNISKA ! <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0