- Pilgrimsfalk

Idag va jag hemma från skolan, ingen bra natt :/ + att jag har feber !
Har inte gjort allt för mycket idag, handlat lite, spelat the sims och vart ute med koooorven :)
Det har vart en mycket mycket lång dag :/ Inte kul alls ! Har faktiskt saknat skolan men jag hade nog inte vart så rolig att va med idag, vart lite små grinig faktiskt
Fast det jag har saknat mest med skolan är ju självklart Sandra ! :) Hon gör mej alltid så glad den där kvinnan !

Imorgon blir det skolan iallafall, inte så jobbigt dag så det är luuuuuuugnt !
På onsdag blir det Liseberg ! Fyfan va roligt :D TAGGAD TILL MAX !

Sebastian Zacharias "Korven" Silfver


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0