- The goals of my life

Har tänkt lite på vad jag har gjort i mitt liv om det har "hjälpt" mej nåt . Men njaa jag är fan inte så säker på detta .
Har fan inte gjort något vettigt med mitt liv, bara en massa dumheter !

Mina mål i livet:
- Få gymnasikompetens
- Läsa upp till matteC
- Flytta hemifrån så fort som möjligt
- Plugga på högskola
- Bli controller ekonom
- Täcka min kropp med bläck
- Hitta en ärlig kille

Mjaa, det är nog det . Mycket plugg, men det är värt det faktiskt .
Sen att jag vill tatuera mej överallt är ett rätt patetiskt mål men jag älskar att ligga under nålen :) Det är vackert med tatueringar enligt mej !
Att hitta en ärlig kille kommer fan bli en utmaning, det har jag försökt att göra ett antal år men nee det har fan inte funkat alls . Får väl se vad som händer
Ska börja kolla lägenhet i höst, vill inte bo kvar längre ! Blä

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0