- Viträv

Sitter hemma och kollar på hockeyn, jag tror fortfarande på Finland även fast det står 1-0 till Sverige .
Detta har inte vart så populärt må jag säga, inte bland endel människor iallafall . Men snälla människor, jag tror aldrig på Sverige när det gäller sport, varken hockey-vm eller fotbolls-vm . Så är det bara .
Folk får gärna säga sina åsikter, lugnt för mej . Men när jag redan vet det som säger känns det väll liiiiite onödigt att säga det flera gånger ?

Har inte gjort ett skit idag, hostat och halvsovit . Var och röstade förut föresten ! Duktig jag är !
Annars har jag vart rätt jävla död . Får se om det blir någon skola imorgon :/ Skiter faktiskt i vad jag har för frånvaro just nu, bajs på det .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0