- Zebra

Igår var jag i Axvall och kollade hockey :) Va ute lite först för dom grillade . Dock va det ingen värme igår :/
Det va riktigt nice att gå in i värmen :P Alla satt ihop knökade i soffan och glodde hockey !
Jag och Jon var väll dom ända som "hejade" på Mother Russia ! Men nu är det så att jag har alltid hållt på dom i hockey-VM . Så är det :)
Dock vann dom inte :/ Finnarna var riktigt jävla bra ! Jösses, blev riktigt förvånad faktiskt . Ryssarna slarvade rätt mycket :/ det tyckte jag inte va okej !
Åkte hem vid halv11, nykter va jag ! Jag vet, ett mirakel . Men jag är sjuk så det blev väldigt lugnt må jag säga :P När jag kom hem gick jag och la mej direkt, as nice !
Gjorde inte ett skit igår (lördag), bara segat hela dagen . Orkar inte göra något när jag har feber . Det har vart dåligt väder med så inte så jävla rockigt !

Idag (söndag) så blir det väll lugnt med skulle jag tro . Ska väll kolla runt lite om det blir lite hockey ikväll ute i Axvall :) Tråkigt att sitta hemma med mor och far och glo på det ! Nee, då åker jag hellre till Axvall :)
Får väll se först hur jag mår, är riktigt seg fortfarande :/ Tråkigt värre !
Jag är hellre sjuk nu än i sommar !

10 skoldagar kvar sen slipper jag skiten !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0