- . . .

Saknar att känna dej nära mej, hur du fick mej att le när jag bara behövde titta på dej och hur hjärtat nästan hoppa ur min kropp när jag skulle få träffa dej
Varje gång du va här så va jag alltid lika nervös, aldrig vart sån med någon annan .
Du accepterade mej som den jag var och jag accepterade dej för den du va .
Även fast du gjorde massor utav saker jag inte ville att du skulle göra så tyckte jag om dej, jag brydde mej bara om dej och ville inte att du skulle spilla ditt liv över något så dumt
Saknar din mjuka sida, den du aldrig ville visa men jag såg den alltid iallafall, saknar din närhet, dina kramar och pussar, saknar när jag bara kunde titta på dej så blev jag glad, oavsett hur jag mådde innan .
Jag saknar allt med dej, så enkelt är det

Du är den enda människan jag tänker på 24/7, försvinner aldrig ut ur mitt huvud
Försöker glömma bort dej men det går inte, alla minnen efter dej dyker upp hela tiden
Du är verkligen speciell, en människa jag alltid velat träffa men nu ångrar jag det .
Du försvann och mitt hjärta gick i 2 delar .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0