- Axvall by night !

Åkte till Axvall igår för att kolla film med Jacob, blev allt hämtad för vi skulle handla lite :] Happy happy Berit !
Det blev lite tjöt och spel först, tänker aldrig spela Amnesia-the dark descent igen ! Riktigt jävla läskigt, jag ville seriöst dö flera gånger xD
Kollade på Paranormal Activity 3, njaa ingen höjdare direkt :/ Blev riktigt besviken ! Kollade även på 1an för Jacob hade inte sett den, jag somnade lite :P
Gick och la oss vid 3, jag sov i soffan denna gången istället för fåtöljen ;P Lite skönare faktiskt, men vaknade halv5 för det va så äckligt jävla varmt ! Blev liiiiite grinig då kan jag ju säga, somnade om vid halv6-6 och vakna kl7, fråga om mamma kunde hämta mej och det kunde hon :) Åkte hem vid halv8, somnade vid 10 och sov till typ halv 5 :P fortfarande lika trött vilket är sjukt :/
Färgade håret nu ikväll för det behövdes verkligen ! Usch :/ Men det blev väl rätt bra :) Ser bättre ut nu än innan iallafall :D

Imorgon blir det tydligen att storsäda rummet med mor min :P Fast det behövs, ser inte alls för trevligt ut här nere i källarn !
Ölburkar, kläder och papper över hela golvet ! Usche

Det är tur att livet inte är en dans på rosor för jag kan fan inte dansa

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Sandra

aw det värmer när sådana ord kommer från dig! <3

2011-11-03 @ 05:17:26
URL: http://sandrakafka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0