- Back to hell !

Idag har jag inte gjort så mycket, en uggla och en groda i lera bara :P Annars har det vart slappt som fan, druckit massa massa massa varmt kaffe för att lindra smärtan i halsen för den har blivit värre och jag skyller allt på Jacob ! Va hos honom i torsdags för jag hade tråkigt och jag ville supa ;P
Han va då sjuk och smitta ner mej så jag blev sjukare, skicka ett hatiskt sms till honom igår men han bara skrattade åt mej :( Mor min köpte alvedon till mej idag så det har jag knarkat :P Mår bättre av det så det blir att fortsätta knarka det ett tag ;P

Imorgon blir det att gå upp tidigt, fast det har jag gjort hela lovet men nu måste jag upp tidigt för jag ska till skolan :( Vill verkligen inte dit imorgon, det va så skönt att slippa gå till skolan i en vecka, helt underbart :) Men det är väl bara att bita ihop dom sista veckorna och gå dit och se glad ut antar jag, överlever nog .
Har faktiskt fixat lite inför morgondagen, samhällsgrejer bara, inget intressant direkt .

Det är bara 7 veckor kvar och sen har jag gått i skolan i ett helt år och fått behörigheter, erkänn att ni aldrig trodde detta ! Känns riktigt skönt, riktigt stolt över mej själv för att jag har klarat av detta :')

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0