- Bajsa !

Seriöst, hur mycket kan man bajsa på en dag !? Sjukt för fan !

Hela "morgonen" har jag lyssnat på nostalgi musik för att minnas den gamla goda tiden med Sabina och Marie ! Underbart det va förr :) Seriöst, det va faktiskt bättre förr :)
Vet inte vad som händer mer idag, ska väl käka mat och grejer, duscha med ! Helvete va jag luktar illa xD jag är så nasty ibland x)
Mer än så blir det väl inte idag, försöka sova tidigt för att orka med morgondagen i skolan, börjar 13.10 höhö nästan lite soft faktiskt . Dock måste jag plugga jävel med samhällsskiten :/ Blev lite försenat för vi hade tema afrika förra veckan och missa den lektionen . Aja, det fixar sej väl antar jag !
Engelska har vi med, brukar inte göra något på dom lektionerna och jag måste prata med Anneli och säga att jag inte kan följa med på skolresan nästa år för jag måste spara pengar till en speciell grej :) Så jävla lycklig jag är ! Efter den dagen så kan jag dö lycklig ! Dö med ett leende på läpparna ^^

Kanske för träffa min älskade vän Marie i veckan :D Länge sen jag träffade henne :/ Det suger ju lite smått, saknar henne som fan .

Jaha, och nu blev jag riktigt jävla skakis :S och jag har fan ätit idag ! Helvete då, äter man för lite tro ? Enligt dom flesta så äter jag alldeles för lite :/ Men jag har svårt att få i mej mat, en vanesak från förr ! Hm

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0