- Inte okej !

Tråkigaste helgen på länge ! Äter penicillin och läkarn säger att jag måste ta det lugnt så det är bara att ligga i soffan och dricka julmust :/
Tycker inte att jag gör något annat än att ligga i soffan eller ligga i sängen nu för tiden, går runt som en halvdöv zombie hela tiden ! Wääh

Igår fick Axvall besök av Vosselito :) Happy hippo :D Riktigt nice att träffa dej mannen igen, jätte länge sen vafan ! Tycker att fler "gamla" elever ska komma och hälsa på . SANDRA !
Men sen på kvällen va jag hemma i min soffa som vanligt :P Hade inte mycket annat att göra, sov lite med .

Beställde ett nytt spel igår med :D Ännu mer HAPPY HIPPO ! Velat ha detta spelet hur länge som helst :]
Det blir mitt tidsfördriv nästa vecka :)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0