- Jaha men okej då !

Sa till min mor igår att jag vill julpyssla, typ 10 minuter efter det så kommer hon med ett fånigt litet leende och säger: "Jo men du vill ju pyssla, så jag tänkte att du kunde göra nummer 1, 2, 3, 4 i lera åt mej så kunde jag limma fast det på ljusen sen"
Jag är en snäll dotter så jag gjorde faktiskt detta :P Hade inget bättre för mej iallafall som vanligt !

Annars igår så satt jag bara och fixa massor på samhällsprojektsskiten :/ Satt med det i ca 3 timmar allt som allt och jag är fortfarande inte klar ! :/ Vill verkligen inte redovisa på måndag, har redan ångest och magont för detta ! Har engelskaredovisning nästa vecka med . HELVETE !
Måste fixa svenskareferatet med, har bara kollat lite på det och kluddat lite på pappret, typ ringat in sånt jag tycker är viktigt att veta och sånt . Får kolla på detta imorgon .
Nee, mitt liv består inte av så mycket annat än pluggande . Mitt roliga liv är borta ! :( Saknar min fritid .
Det enda jag gör är att stressar, pluggar, stressar lite mer, pluggar och sover . Lite hjälp !?

Men till helgen blir det poker på fredag :) Få träffa mina älskade vänner igen ! Känns som en evighet sen :O
På lördag blir det raggarträff som sagt :P Lite julbord och sådant med grannen !

Tadaaa !


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0