- Jahapp :'(

Mor min hämtade mej vid busstation idag efter hon hade vart på apoteket och hämtat ut mina penicillin tabletter och visst i helvete ska jag äta skiten i 10 jävla dagar !
Så när jag har ätit klart denna dosen så har jag haft 4 vita helger i rad, det är fan INTE okej ! Helt fel vafan !
Jag är rätt deprimerad just nu, jag vet att det är rätt patetiskt att gnälla över 4 vita helger men ingen som har märkt att jag festar varje helg annars !?
Helvetesjävlafanskapsanushål !

Min dag i kort:
07.45-08.20 Kaffe i mässen
08.30-10.00 MatteB, gjorde inte ett skit
10.00-11.20 Håltimme, skratta, halvsov och drack kaffe
11.20-12.20 Religion, skrev lite om mormonerna
12.20-13.10 Lunch, kaffe och cigg med Orson :)
13.10-14.10 Engelska, gjorde några uppgifter och rita lite
14.10-14.30 Röka och träffa Titti igen :D
14.30-15.45 Svenska, frågesport och njöt av att Titti va tillbaka :D

Ungefär så här ser min torsdag ut varje vecka faktiskt :P Fast jag brukar göra mer på lektionerna men jag har inte mått allt för bra idag faktiskt :/ Jävla öra som håller på !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0