- Jultema !

Alla runt omkring mej pratar om julklappar och då börjar jag också fundera på det :P Vet vad jag ska köpa till Jacob och min syster iallafall :P

Om jag har tur så får jag lägenheten för mej själv på jul :) Min faster vill vara hemma hos henne för det är närmare till farmor då ifall hon vill gå hem eller nåt sånt .
Hade inte tänkt att fira jul i år så det gör inte mej ett skit faktiskt :P Jag och Marie pratade lite om att vi skulle åka iväg och fira men det kommer inte jag ha råd med :/ får inte så mycket pengar i december så det kommer bli lite svårt :/ Så för mej duger det att vara ensam hemma i lägenheten, vet inte vad Marie säger dock . Har inte pratat något mer om detta faktiskt, träffar inte fröken så ofta !
Måste fråga om Sabina vill ha något med så får jag leta runt lite ! Har inga idér alls detta året :/ Förra året va mycket lättare för då hade jag planerat lite mer :P
Ska allt ge något till mina föreldrar med faktiskt, dom har hjälpt mej detta året i skolan och sånt så det förtjänar dom . Men vad ska man ge sina föreldrar !?

För er som undrar varför jag inte tänker fira jul så är det för att jag har tröttnat efter 21 år och att umgås med släkter är inte riktigt min grej faktiskt tyvärr :/
Fast även fast jag kanske inte är med på julafton så kommer mammas moster och hennes familj dagen efter så jag får väl fira lite jul iallafall om jag inte kan åka någon annan stanns då .
Det är helt okej för mina föreldrar om jag inte är med faktiskt, blev lite förvånad må jag säga !

Min önskelista:
- Laser fettsugning/Mage och lår

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har inte heller råd :(

2011-11-16 @ 08:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0