- Matkoma gånger 2 !

Idag är det ju då fars dag så min far fick inte följa med när jag och mor skulle åka till slöjddetaljer för vi skulle köpa present då :P Blev nån såg-grej, ingen aning :P Köpte en startkitt för att göra armband med läder och tenntråd, krångligt, pillit och jävligt ! Fyfan va jobbigt det va men det blev väl rätt bra
Far min fick inte laga mat heller och det är ju då han som brukar laga mat här hemma för ingen annan lagar så god mat ;P
Kan ni gissa vad det blev för mat ? Joo, pizza ! Jag tog en Sol, kebab, vitlökssås och strips :] Mumma ! Tjockade i mej nästan hela pizzan, MATKOMA !
Så det blev sängen i ca 3 timmar, somnade fan direkt ! Hur skönt som helst :) Efter jag blev väckt av min far så gick jag in och duschade, jävligt gött det med ! Sen blev det efterrätt,(långt efter middagen) glass, banan, choklad och maräng ! Ännu en matkoma efter det xD har legat i soffan efter det, kan ju inte påstå att det har blivit mycket gjort idag ! Mest mat och lite frustrationpyssel :P

Imorgon blir det föreläsning om Afrika från 13.10 till 16.00, jätte kul när man fortfarande är halvdöd och det gör riktigt jävla ont i öronen :/ Får se hur länge jag klarar av !
Annars vet jag inte vad som händer riktigt, eller joo det vet jag men det säger jag inte ! HÖHÖ !




Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0