- Ojdå !

Det va visst ett tag sen som jag bloggade :P Har inte haft så mycket tid eller ork för att göra det heller

Lite snabbt då.
- Hör på båda öronen igen, sista penicillintabletterna tar jag imorgon
- Va hos Jacob i onsdag och såg andra delen av Harry Potter filmen
- Jag har fortfarande massa känslor för "han den där"
- Saknar Marie, Sabina och Sandra extremt mycket
- Haft svintråkigt denna helgen för folk är på DH :/ Kommer väl hem imorgon
- Kommit rätt långt på Alice: Madness returns :)
- Har stora problem med min sömn, sover nästan inget så jag är trött jämt
- Extremt skoltrött, har 3 st inlämningar som måste göras
- Nästa helg ska jag på raggarträff med grannen, vet inte riktigt varför :P

Nja, nee, det händer inte så mycket i mitt liv just nu . Men vad ska man göra ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0