- Sånt är livet

Örat är bättre idag :D Happy hippo :) Men förra gången örat kändes bättre så kom det tillbaka nästa dag :/ Om det inte blir bättre tills på måndag då jag har tagit min sista tablett så kanske jag blir inlagd eller så skulle jag käka något annat .
Kan ju inte påstå att jag vill bli inlagd :/ så jag hoppas på att jag ska bli frisk snart, men med min tur så njaaa !

Har verkligen inte gjort ett piss i skolan idag :S Bara suttit där och glott . Vet inte riktigt varför jag gick dit, eller joo det va för att få kramas lite med Jacob :) Vi träffas ju aldrig längre :/ Tråkigt värre !
Händer inget speciellt i veckan, eller imorgon ska jag klippa mej och på onsdag blir det film med Jacob :) Så lite annat än skola blir det iallafall !
Hoppas att mitt spel kommer imorgon :] Så jag kan spela jävel i helgen ! Fan va kul :D
Lite av en spelnörd är jag faktiskt, när jag fått ett nytt spel så kan jag spela flera timmar utan problem :P utan att sova med xD Mindre bra när man börjar få hallisar ! 

NOSTALGI ! <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0