- Sjukan igen då

Idag blev det en sväng till sjukan för att jag fortfarande inte hör något på vänster öra :/ ont gör det med !
Så det va bara att vandra in till läkarn, sätta sig och prata lite . Kollade i öronen och det såg inte bra ut, hon hämtade läkarn jag hade dom andra gångerna och det såg värre ut än förra veckan ! Så penicillinet hjälpte bara mot halsen, kul !
Ska hämta ännu mer penicillin imorgon för att ta en dos till, 5-7 dagar :/ riktigt tråkigt med en vit helg igen ! Helvete då, vad ska jag göra !?

Annars så har dagen vart rätt bra, har inte gjort något speciellt utan bara vart i skolan och segat lite smått . Eller skrattat rätt mycket med :P
Fick dra tidigare för att åka till sjukan så där blev det en timmes frånvaro igen ! Inte så jätte kul men men
Åt lite mat sen, sov lite och nu som vanligt sitter jag här och ska snart duscha :P

Skola imorgon med, lång dag :/ Riktigt jobbigt att sitta i skolan utan att göra höra ordentligt, får verkligen koncentrera mej på personen som pratar och så får alla andra helst vara tysta :P Hör inget annars .
Titti kommer tillbaka imorgon ! :D Happy happy ! Ne, jag brukar inte vara så glad över att få träffa en lärare innan men jösses va gött att hon kommer tillbaka ! :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0