- Tjut och surr

Det både tjuter och surrar i örat, om det blir för tyst så hör jag inte ens va jag själv tänker :S Riktigt jävla läskigt ! Jobbigt nog så är det så i båda öronen :/ Fast det vänstra är värre än det högra .
Hör fortfarande knappt något och jag kan knappt prata för halsen är störd med ! Helvete då :/ När jag skällde till på Sebastian förut så försvann rösten helt .

Men idag blir det faktiskt att åka till Jacob för att kolla på film :) Skönt att komma hemifrån lite på helgen, så sjukt tråkigt att va hemma hela tiden även fast jag inte mår så bra .
Blir en lugn kväll, jag får inte dricka mer än en öl iallafall :P Slappa och tjöta lite, eller jag hör ju inget så jag kommer väl mest säga "va!?" xD Så fail, men det går nog bra

Detta är en bild från när jag och Erica hade håltimme, fjanta runt big time !
Som ni ser så finns storfot ;)


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0