- Utflykt till Falköping !

Idag på nutidslektionen vi har med Titti så blev det utflyt :) Nästan alla andra i min klass har idrott men jag är fet och lat så jag bytte ! ;P
Men vi åkte till Falbygdensost :P Min mor följde med så jag åkte med henne, hon va som ett barn i en leksaksaffär ! ;P Ne men kan va gött för Stina att komma bort från Skara lite :)
Annars hände det inte allt för mycket idag, kom hem strax efter 2, sov lite, blev väckt vid 4 igen . Då va det dags att käka lite :)
Sen ner till källaren för att fixa det sista på samhällsgrejen :P Nu är det klart iallafall ! :D Får börja med referatet snart så jag blir klar med det snart :/ Så skoltrött !
Imorgon blir det skolan igen då, sen efter blir det nog en sväng till Jacob :)

Btw, köpte ny säng igår :) Mysigt värre

Höhö bara för att ;D


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0