- Vit helg

Va på sjukan idag för att det har blivit värre, hör inget på ena örat, har tennisbollar i halsen, febertoppar och hosta :/ Så jag är typ döv på ena örat ! Jättestörande :(
Hon kollade i min hals, det såg inte bra ut, hon kollade i båda öronen och sa att jag hade öroninflamation och halsfluss . Det va faktiskt något jag redan tänkt på, så min mor hämtade ut penicillin förut så det är bara att börja knapra det i 5 dagar och hoppas på att det försvinner .

Har inte hänt så mycket det senaste faktiskt, vart i skolan, kommit hem, ätit och sovit . Joo, jag vet att ni är avundsjuka på mitt otroligt spännande liv !
Imorgon blir det en sväng till skolan, vet inte vad vi skulle göra faktiskt . Förebereda lite inför temadagen som är på måndag tror jag, sen hem och sova ! Ligga i soffan hela kvällen :P
Ska till Jacob på lördag för att kolla på film :) eller får väl se först hur jag mår !

Btw, idag lämnade jag in ansökningspapper så jag kan gå ett år till på skolan ;P
OCH ! Vi ha en kaffemaskin på skolan nu :D Kaffe hela dagen lååååååååång !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0