- ?

Just nu sitter jag och skakar som en idiot, detta är så obehagligt som det kan bli .
3 dagar kvar !

Skolan idag va väl inte allt för rolig, hände inte allt för mycket . 2 timmar håltimme (motion) är inte så jävla kul faktiskt . Men sen kom Jacob och Pontus och roade mej lite smått .
Druckit läskigt mycket kaffe som vanligt endast för att försöka dämpa mitt behov av annat, röker rätt mycket nu med faktiskt . Svårt att tänka på annat just nu !
Även denna dagen har jag vart trött och smågrinig, om inte jag får någon sömn snart så kommer jag få världens jävla utbrott på någon som säger minsta grej fel . Inte ens mina tabletter kan stabilisera mitt humör :/
Börjar på matteB imorgon även fast jag redan börjat lite, ska på möte med och se om jag får börja på global på onsdagar med så jag slipper 2 timmars håltimme för det har jag ingen lust med alls ! Annars händer det väl inget spännande imorgon antar jag

Btw, ritade för första gånger på flera månader ! Nej, blev inte bra

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0