- Aah ! Pluggar ihjäl mej !

Nu har jag suttit i ca 2 timmar och pillat lite med SISTA religions uppgiften, skriva om de 5 största religionerna är faktiskt inte så jätte roligt :/ Har hälften kvar, ska kolla likheter och skillnader mellan dessa olika religioner, nej inte alls kul men det får jag fixa någon annan dag för jag orkar inte mer :P
Har väl vart en hyffsat lugn dag, är klar med svenska uppgiften och lite sådant och kommit så långt i matteboken så jag behöver inte direkt stressa ;P Känns riktigt skönt men så blir det när man inte har något liv och sitter och pluggar som en idiot hemma .
Hostat har jag gjort idag med och feber har jag, har inte vart på topp alls idag ! Riktigt jobbigt må jag säga, halvsovit hela dagen ! Känns inte allt för rockigt, ingen aning om vad folk har sagt till mej idag förutom massa onödig skit som jag alltid kommer ihåg xD

Imorgon blir det skolan några timmar med sen hem och sova, äta lite och sen kanske åka till Axvall en sväng om mamma inte börjar gnälla om att jag är sjuk igen, helvete va störande det är ibland ! Men jag förstår henne, jag vet ju själv att jag inte mår så bra men ändå vill jag dra till Axvall för det är inte kul att vara hemma faktiskt .
Om jag är hemma så vet jag också att jag kommer att kolla på Jersey Shore och sen plugga, inte så jävla kul :/
Men får väl se imorgon antar jag

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0