- ÄckelMåndag

Jag hatar verkligen måndagar, finns nog ingen värre dag . Även fast jag bara har haft 2 lektioner så är jag helt slut ! På samhällen så satt jag bara vid datan och på engleskan satt jag och lyssna på musik och gjorde uppgifterna i boken . Infofikat va ju inte allt för livat heller för den delen som vanligt
Sen var det hem, äta, onepiece och sen soffan . Orkar inte göra ett piss mer idag

Fast på engelskan satt jag och smsa med Jacob med, måste fördriva tiden lite ! Underhållande må jag säga !
Mycket banan i våra konversationer, frukten banan måste jag tillägga !

Annars var dagen mycket mycket mycket tråkig ! Vilken tur att jag har Banan-Jacob :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0