- Banan

Tisdag idag då för er som inte vet detta !
Hade Anders istället för Anneli idag, tror hon va på kurs eller nåt ? Så vi skulle sätta oss i grupper och diskutera olika sjukdomar, jag vart inte glad på lille Anders ! Klockan var tidigt och jag va smågrinig .
Sen satt jag i 2 timmar och lekte med sökord, banana med Jacob och prata med lite folk ;P Japp, jag hade motion
Efter denna jätte roliga motionslektion när lite folk kom så gick vi till mässen, satt där en stund, kände mej så obekväm när jag satt där, ingen aning varför :/ Blir så ibland .
13.10 var det dags för föreläsning, smsbanankrig med Jacob time ! Pengarna tog slut så fick smsa mamma och be henne fixa mer och sen fortsatte det ! Jösses va jag skratta efter det, kunde ju inte börja skratta inne på föreläsningen så det kom ut efter XD Hade ont i kinderna efter jag hade skrattat så mycket
Hem, äta, sova och nu som vanligt ligger jag i soffan .

HA ! Jag funderar starkt på att gå till skolan i min onepiece och med min lille nalle :]

Btw, måste börja ta mina tabletter ordentligt igen, humöret är verkligen upp och ner :/

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0