- Bananasplitt ?

Jahapp, när jag kom till matten idag så viste jag inte riktigt vad jag skulle göra så fråga niklas om jag hade matteB boken och nej det hade jag inte så vi vandra dit och fixa en :P
Började lite i den, jävla sannolikhetsskit ! Hur jävla tråkigt som helst, vad har jag gett mej in på ? Hm
Annars hände inte allt för mycket, blev klar med 1 av religionspapprena, blev klar med engelskaboken och gjorde klart ett papper vi fick av pernilla på svenskan .
Efter vi va klara med svenskapappret så fick vi gå, men jag missade bussen med 5 minuter :P Hade frågat Jacob om han kunde skjutsa hem mej och visst kunde han det ;P Men fick vänta till kvart i 4 fast va ju hemma vid 4 så det va rätt lugnt :P
När jag kom hem så åt jag lite sen gick jag ner och sov i 2 timmar, som vanligt är jag hur trött som helst även fast jag gick och la mej vid 10 igår, sjukt vafan !
Hoppas att jag sover bättre inatt med sömntabletter i kroppen !

Berit: Om sanningen ska fram vill du ligga med mej då ?
Jacob: Japp det vill jag
Berit: Det får du inte HAHA
Jacob: Meh ! Va elakt !
Berit: Jag vet HAHA

Banan ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0