- Blackout

Va i Axvall igår då, kommer inte ihåg något alls :/ Fick en rejäl blackout ! Åkte tydligen hem tidigt, vid halv12 bussen . Gick tydligen av vid tegla skolan, mamma mötte mej, gick en rejäl omväg hem, jag va otrevlig, hade ringt och skällt på min syster, somnat i fåtöljen, bett min mamma att stoppa om mej när jag väl gick ner och la mej . Jag kommer inte ihåg något av detta .
Vaknade med alla kläder på mej under 2 täcken och svettades ihjäl . Gick runt och letade efter min mobil ett tag sen sänkte jag värmen och somnade efter ett tag . För första gången på flera år så blev jag bakis idag, detta är då Jacobs fel för jag lovade honom att försöka att hålla mej borta från alkohol i 4 dagar, vilket jag gjorde ! Och därmed blev jag svinbakis idag, Tack Jacob ! Har redan skällt på honom ;P

Har inte gjort något speciellt idag, köpt nya converse, alfabet och loka päron :P Fick skäll av en gubbe för att jag röka, detta hände utanför Coop när jag och mor skulle cykla hem XD Helt random bara: "Sluta med det där töser, jag rökade i 35 år och har vart rökfri i 40 år" . Joo men eller hur ! Roligaste idag iallafall
Skulle egentligen kollat på film med Jacob idag men jag är så sjukt trött så det får bli imorgon istället, hade glömt hur äckligt jobbigt det är att va bakis, känns som om huvudet skulle sprängas ! Fyfan :(
Fortfarande trött så ligger i soffan och kollar på Juno :P Dricker lite kaffe med för det blir nyktert idag !

Jag saknar min underbara Sandra ! <3

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0