- Blod, svett & tårar

Idag fick jag en ångestattack i skolan, det va så äckligt obehagligt att bara va i skolan, blev stirrig, skakade, gigantiskt klump i halsen, kunde inte sitta still och huvudvärk .
Jag ville bara försvinna därifrån, ville inte stanna en minut ! Men jag fick pina mej igenom skiten för jag vet att jag har massa frånvaro . Mamma fick komma och hämta mej vid 4 för annars fanns risken att jag skulle bryta ihop på bussen, det skulle inte va en hitt att sitta på bussen och gråta inför massa människor .
Gjorde verkligen inget på varken svenskan eller engelskan, satt bara där och titta rakt ut i luften . Satt bara och vänta på att klockan skulle bli 4 så jag kunde få försvinna därifrån .


Innan detta va dagen rätt bra, tog tidiga bussen för att kunna sitta och dricka lite kaffe på morgonen . Pluggade lite matteB också tills några från klassen kom .
Sen blev det att sätta sej inne i klassrummet och plugga lite mer matteB i 1.5 timme, gick rätt bra . Fick fråga samuel några gånger för jag fatta inte men det gick bra iallafall !
Sen håltimme en timme typ, religion en timme, blev klar med uppgifterna och kristendomen (del 1&2) han blev allt lite förvånad att jag hade försvunnit iväg och skrivit det på datan och sen skrivit ut det ! Så kan det gå, men klart blev det iallfall !
Lunchen va väl rätt okej, satt mest där och drack kaffe och prata lite med folk . Sen så försvann jag helt bort i tomma intet . Vet inte vad folk har sagt till mej sen lunchen ungefär . Min hjärna stänger av allt



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0