- Det gör ont !

Det gör ont när jag hostar och när jag andas, att det aldrig vill försvinna ! Blir fan helt galen :/
Vet inte hur jag ska göra, hostmedicinen funkar ju fan inte ! Helvete

Va hemma från skolan idag för jag mår då piss och sov inget inatt heller för jag hostade .
Har inte gjort mycket alls idag, legat i soffan och glott på tv och the walking dead . Mycket roande dag .
Får se om det blir skola imorgon, känns jävligt pissigt nu när det är sista veckan innan lov ! Borde väl vandra till sjukan och se varför det aldrig vill försvinna men dom är inte allt för trevliga där ! :/
Annars vet jag inte vad som händer mer i veckan, plugga lite antar jag som vanligt .

Vet inte vad som händer på lovet heller, hm ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0