- Ett mirakel

Jag har då bestämmt att jag ska va hemma i helgen för att försöka ta det lite lugnt, har en grej att fixa till Mickis eller rättare sagt till Sammy, måste plugga lite, kanske städa . Ha lite tid för mej själv också för den delen !
Det börjar kännas i kroppen att jag stressar för mycket, ont i magen, sura uppstötningar, trött hela tiden, blir lätt sjuk och huvudvärk . Men visst, jag sköter mej i skolan iallafall men det är riktigt jobbigt .
Får ångest rätt ofta med, vissa dagar som jag har vart hemma från skolan är för att jag har haft sån ångest att jag har spytt och sånt, legat i soffan och bara glott .

Dagen har vart rätt bra, dock vakna jag med huvudvärk det va inte allt för lyckat :/ Hade inga ibumetin så mamma va så snäll så hon åkte och köpte det annars hade jag aldrig klarat av att va i skolan .
Hade lite SamhällA, satt vid datan hela tiden och sökte efter information bara och sen blev det fika :) Engelska hade man efter det, satt det skrev lite skit och snacka skit :P Sen hem och äta mat och sova en stund .
Prata lite med Anneli också så det kommer nog att fixa sej tillslut iallafall :) Härligt värre !



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0