- Fel

Mitt liv består av stress och skola:
- Äter nästan inget längre
- Sover dåligt även med sömntabletter
- Pluggar 80% av min lediga tid
- Pluggar som en idiot i skolan
- Fryser hela tiden för att jag inte äter ordentligt
- Är en zombie för att jag är så trött
- Huvudvärk väldigt ofta

Folk säger till mej hela tiden att äta ordentligt, men tänk själv att trycka i sej mat när man inte är hungrig . Min hungerkänsla är så gott som borta nu för tiden .
Min kropp börjar vänja sej i att inte få i sej någon mat utan bara kaffe, vatten och någon frukt på dagarna .
Detta kan bli farligt vilket jag redan vet, det är ett stort problem i mitt liv just nu . Stressar för mycket, äter inget och pluggar för mycket . Jag är ett vrak, ser riktigt sliten ut .
När helgen kommer så festar jag, dricker från fredag till söndag . Riktigt illa när man äter för lite .
Folk börjar bli oroliga för mej, vänner, familj, psykolog och lärare . Fått tillsägelse från alla .
Men det är inte så lätt att bryta en vana, om jag gör det så kommer jag må riktigt dåligt . Inte psykist utan fysiskt . Risken finns om jag fortsätter så här att jag kommer gå in i väggen, då blir jag inlagd .
Det enda jag tänker på då är att jag kommer missa för mycket i skolan, helt fel . Tar inte hand om mej själv längre . Tänker endast på skolan och andra, vill att mina kompisar ska må bra så jag finns alltid där för dom när
dom behöver prata av sej .

Behöver jag hjälp ?

Smelll you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0